logo-white
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

بهترین عکسهای حیات وحش سال 2019

خانه » بهترین عکسهای حیات وحش سال 2019

بهترین عکس های حیات وحش از مجله نشنال جئوگرافیک سال 2019 به همراه متن فارسی

1. این عکس که یک عنکبوت خرچنگی را نشان می دهد توسط عکاس هندی ریپان بیسوا در بخش “پرتره حیوانات” برنده جایزه شد. این حشره کوچک ظاهری دارد که گویی از دیدن عکاس شگفت زده شده است.

 

2. چارلی همیلتون جیمز با تصویربرداری صمیمی از موش ها در خیابان های شهر نیویورک در بخش “حیات وحش شهری” برنده جایزه شد.

 

3. دیوید دوبیلت ، عکاس نشنال جئوگرافیک به دلیل عکس خود از مارماهی های گریزان ، برنده طبقه “زیر آب” شد. مارماهی ها ، که به طور عمودی از خاشاک هایی در ماسه بیرون می آیند ، عکس گرفتن آن ها دشوار است.

 

4. این عکس را می توان یکی از نادرترین و زیباترین عکسهای لحظه شکار دانست. لحظه ای بی نظیر تصویر یک پوما در پاتاگونیا که سعی در پایین بردن یک گواناکو داشت باعث شد برترین جایزه را در بخش “رفتار پستانداران”. دریافت کند. تا پیش از این هیچ عکاسی از این نوع شکار با جزئیات عکس نگرفته بود.

 

5. دانیل کرونوئر عکاسی بود که موفق شد در جنگلی در کاستاریکا مورچه ها را هنگام شکار و ساختن پناهگاه به تصویر بکشد و این تصویر نشان می دهد موریانه ها چگونه آشیانه ای به شکل تاج ساخته اند. وی به خاطر این عکس جایزه “رفتار حشرات” را دریافت کرد.

 

6. عکاس نروژی ادن ریکاردسون با این عکس زیبا جایزه برترین عکس سال در حوزه بررسی رفتار پرندگان را گرفت. جالب است بدانید حدود سه سال طول کشید تا این عقاب به حضور دوربین عادت کند.

 

7. این تصویر اثیری از مهاجرت قورباغه در جنوب ایتالیا ، توسط مانوئل پلیکنر ، به دلیل “رفتار دوزیستان و خزندگان” جایزه گرفت.

 

8. شانزن فن با این عکس هوایی از گله آنلوپ چروو در یک شیب پوشیده از برف در صحرای کوموکولی چین برنده دسته “حیوانات در محیط زیستشان” شد.

 

9. این عکس توسط عکاسی چهارده ساله به نام کروز ارزدمان گرفته شده است که یک ماهی مرکب را شکار کرده بود و برنده عکاس جوان حیات وحش سال شد.

 

10. تصویر نادر از یک روباه تبت و یک مارموت در لحظه قبل از حمله ، این عکس برنده جایزه بهترین عکاس مستند در حیات وحش شد.

 

برای دیدن عکس های برتر 2019 به این صحفه مراجعه کنید :  پنجاه عکس برتر سال 2019

سفارش طراحی 09383819300