logo-white
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

قالب اینستاگرام چیست؟ و تاثیر قالب بر پیج

خانه » قالب اینستاگرام چیست؟ و تاثیر قالب بر پیج

قالب اینستاگرام چیست؟

قالب و یا کاور اینستاگرام برای زیبا سازی و نوشتن توضیحات بیشتر یک پست ویدئو و یا عکس اینستاگرام مورد استفاده قرار میگیرد.
اینستاگرام ابعاد مختلفی از عکس ها و ویدئو ها را توسط کاربرانش منتشر میکند که عموما و درصد بالایی پیج های شخصی افراد می باشد ولی در این میان پیج های کاری و حرفه ای وجود دارد که از قالب های اینستاگرام در طرح های مختلف بصورت قالب ویدئو اینستاگرام ، قالب عکس اینستاگرام ، قالب استوری اینستاگرام برای پیج های اینستاگرام خود مورد استفاده قرار می دهند.

تاثیر استفاده از قالب اینستاگرام برای پیج شما چیست؟

1. همانطور که میدانید پست هایی که در قسمت اکسپلور بازدهی و تعداد نمایش بیشتری دارند که کاور زیبا و یا متن پست بر رو قالب خود دارند. از این رو با نوشتن متن مرتبط با کلیپ اینستاگرام شانس بیشتری را دارید تا افراد ویدئو و یا عکس پیج شما را مشاهده کنند.
2. هنگامی که اعضای جدید وارد پیج شما میشوند از آن جایی که بر روی پست های شما قالب وجود دارد پیج شما بسیار حرفه ای و منظم دیده خواهد شد و امکان جذب فالور جدید را تا حد بسیاری افزایش میدهد. از این رو استفاده از قالب برای پیج شما تاثیر بسزایی دارد و شما را از دیگر رقبایتان متمایز خواهد کرد.

ابعاد و سایز قالب اینستاگرام چند در چند است؟

از آن جایی که اینستاگرام در قسمت هایی مختلف از جمله پست ، استوری ، تلوزیون شروع به انتشار پست ها و داستان های خود میکند و این امر باعث شده است که بر اساس عکس و ویدئوهای افقی و عمودی که کاربران منتشر میکنند ابعاد پست ها بصورت خودکار تغییر میکنند.

ابعاد قالب های اینستاگرام به صورت عکس پایین می باشد :

سایز قالب های اینستاگرام

  • در قالب main feed قسمتی است که پست های تصاویر و ویدئو بصورت سریع در ابعدا های مختلف 1080*1080 ، 566*1080و 1350*1080 منتشر میشود.
  • در قالب stories یا داستان سایز ثابت 1920*1080 می باشد که با کشیدن تصاویر و ویدئو میتوانیم سایز شخصی سازی شده خود را داشته باشیم ولی در سایز اصلی قالب استوری تغییری نمیکند.
  • و در قالب IGTV یا تلوزیون قالب همانند سایز استوری 1920*1080 منتشر میگردد. این قالب برای مواردی می باشد که زمان ویدئو از 1 دقیقه بیشتر می باشد.

نحوه استفاده و کار با قالب اینستاگرام با نرم افزار اینشات inshot :

آموزش کار با نرم افزار inshot

آموزش کار با نرم افزار اینشات برای ساخت کلیپ اینستاگرام

این مقاله (قالب اینستاگرام) بروزرسانی میشود…

سفارش طراحی 09383819300