logo-white
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

برترین عکس های نشنال جئوگرافیک سال 2018 (1)

خانه » برترین عکس های نشنال جئوگرافیک سال 2018 (1)

برترین عکس های نشریه رسمی نشنال جئوگرافیک سال 2018 به همراه توضیحات عکس

1. این عکس به عنوان جستجوی هویت و ریشه های فردی هر انسان

عکس توسط : Milou Krietemeijer-Dirks

 

2. این چشمه زیبا در فلوریدا ، جایی که این فرد از رودخانه از یک چشمه به سمت آب شفاف بلوری شنا میکند.

عکس توسط : براندون وردورا Brandon Verdura

 

3. خورخه دلگادو اوریا : تمام ایده های این مجموعه ساختارشکن مفهوم تابستان و منورکا ، جزیره ای در مجمع الجزایر بالار است.” وی گفت: “یکی از راه های ایجاد ایده ، ایجاد تصاویر با ترکیب های بسیار ساده اما قوی و یک یا دو رنگ است – اگر رنگ های تعارفی باشند ، در این عکس من نارنجی را برای اضافه کردن “پانچ” به تصویر اضافه کردم.
عکس توسط : Jorge Delgado-Ureña

 

4. تاکاشی فیورو : من این عکس را در جشنواره میتاما برگزار کردم که در حرم یاسوکونی در توکیو برگزار شد. وی گفت: بیش از 30،000 فانوس در این پس زمینه تزئین شده است ، هرکدام آرزوی صلح دارند. این جشنواره بیش از 70 سال است که برگزار می شود.

عکاسی توسط : Takashi Furo  

 

5. آوریل نوسیفورا : من این شعر را در خواب نوشتم. شما نمی دانید من آنجا هستم ، مدتی در آنجا بوده ام. نام من سرطان است ، من در اعماق پراکنده مانند یک گل وحشی ، خار در کنار شما پنهان شده ام. من می نشینم و منتظر می مانم که تو مرا از درد درمی آورید این جنگ ادامه دارد ، نبرد پس از نبرد ، چه کسی برنده جواب خواهد شد. من می دانم چه کسی برنده خواهد شد و این من خواهد بود!

عکس توسط : April Nocifora

 

6. جاسن تودوروکس : این منظره هوایی را در وسط کویر کالیفرنیا موژاوا ضبط کرد ، جایی که هزاران نفر از مدل های فولکس واگن و آئودی که از سالهای 2009-2015 به یاد می آورند در نتیجه رسوایی انتشار V V 2015 پارک شده اند. این تصویر همچنین به عنوان برنده جایزه بزرگ مسابقه ملی جئوگرافیک 2018 شناخته شد.

عکس توسط :Jassen Todorov

 

7. دانا سی : در فوریه 2018 این تصویر زیر آب را با یک GoPro ساخت. او می نویسد: این اولین تجربه من در عکاسی در زیر آب بود!

عکس توسط : Dana C

 

8. یوکیماسا تاکاجی : در اوایل ماه مه 2018 از این صحنه عکس گرفت.

عکس توسط : Yukimasa Takagi

 

 

9. داگ گیمزی : جولی یک مراقب حیات وحش در ملبورن است و چهار سال را صرف پرورش روباه های پروانه ای خاکستری کرده، مادر خفاش ها توسط نیروگاه ها کشته شده است این عکس را در زمان مراقبت از خفاش ها گرفته شده است. آن ها شش بار در روز آنها را تغذیه ، بال آنها را با لوسیون کودک مرطوب و آنها را با اسباب بازی های بچه ها تحریک می کنند.

عکس توسط : Doug Gimesy

 

10. جولیا ویممرلین : گربه اسفینکس (نژاد گربه بی مو) “ماهی” را شکار می کند.

عکس توسط : Julia Wimmerlin

سفارش طراحی 09383819300